2 dagar kvar!!

Snart ar det dags for kryssning!! Som jag langtar!!
Har hort rykten om att baten sitter fast i Cairns men jag tror att det bara ar Dannys bror som forsoker att vara rolig. Daremot sa laste jag i tidningen igar morse att Vanuatu har en vulkan som ar lite sugen pa att fa ett utbrott och det hoppas jag verkligen inte. Far isafall ta en liten omvag vilket inte ar i hela varlden men anda.

Jag har fortfarande inte hort nagonting om jobbet. Intervjun gick valdigt bra och hon garanterade mig att hon skulle hora av sig oavsett om jag fatt jobbet eller inte. Vi far val se.

Igar regnade det hela dagen.. Gemma ringde och bjod over mig pa lite fika sa jag akte dit en stund och forsokte fora ett nagorlunda normalt samtal medans hennes barn sprang runt oss som galningar. *skrattar* Overskottsenergi da dom inte varit ute pa hela dagen. :)

Nar jag kom hem igen sa satt jag vid datorn och fixade lite. Har sparat alla mina bilder fran Australien pa datorn da dom var spridda pa lite olika websidor sa jag tankte lagga upp allihopa pa Facebook sa dom finns samlade.
Kandes skumt att ga igenom alla bilder da det kanns som ett helt annat liv, en annan manniska. Ar sa otroligt glad att jag beslutade mig for att gora den har resan. Har aldrig varit lyckligare :)

Nar Danny kom hem igar sa meddelade han att vi skulle ut och ata. Vi akte till Redcliff och motte upp Scott & Sally samt Marietta. Vi akte till the Belvedere och at god mat och korde fragesport. Vi kom femma av 6 mojliga.. Jag ar verkligen helt kass pa sant dar. Vissa fragor borde jag ha kunnat men min hjarna har ett eget liv nar det galler arkivering av information och just dom grejerna var inte arkiverade. Marks ocksa ganska val att jag inte spenderade alldeles for mycket tid pa lektionerna till att faktiskt lyssna pa lararna. *s*
Vi var inte hemma forran runt midnatt och jag var helt sjukt trott. Danny (som druckit alldeles for manga rom & cola) gick upp klockan 5.30 imorse. Det kunde han ha.. Hahaha.. Sjalv sov jag till 8 och at frukost i lugn och ro.

Har lite saker att gora idag sa det ar val bast att jag satter igang.

Forresten, har skaffat Skype nu sa lagg till mig och hor sen av er via sms eller facebook for att forsoka hitta en tid som passar. Mitt namn pa Skype ar elenor.simonsen sa det bor nog vara ganska latt att hitta.

Ha en bra dag allesammans och grattis Tiina pa fodelsedagen!!!

Kraaaaaam

Kommentera här: