Fredag!!

Igar sa hade jag en kanon dag pa jobbet som vanligt. Fick reda pa att vi ska fa in lite nya grejer dom kommande veckorna och det ser jag verkligen fram emot *langtar*

Val (som ar butikschef i avdelningen pa David Jones) berattade att hon och min chef ska satta sig ner i nasta vecka och satta ihop ett fast schema at mig, i bada butikerna...YEY!!! Jag ar varldens lyckligaste! :)
Mer timmar pa bada stallena blir alldeles underbart. Love my job!!



Nar jag kom hem sa satt jag mest och snackade skit med Pillis igen. Vi at middag ihop alla tre men Danny var helt slut efter jobbet sa han slappade i soffan medans vi satt i koket och spelade kort och drack ol.
Sjalvklart sa hoppade vi i spat senare och da gick Danny och la sig.
Var uppe nagot senare denna kvall men inte allt for sent.
Imorse vaknade jag kl.4.30...fraga mig inte varfor for det har jag ingen aning om. Danny gick upp kl.5 och runt 5.30 sa orkade jag inte ligga kvar langre utan satte mig vid datorn och gick igenom alla mina foton som Pernilla haft med sig fran min gamla dator. Jisses vad jag har forandrats, och alla andra for den delen. Kul att ha gamla foton att jamfora med.

Och Josella: jag har Prinsens vackra bild fran de tidigare aren..Skrattade exakt lika mycket denna gang jag sag det..*hahaha* (sorry Prinsen *s*)

Nu pa morgonen sa har det regnat ganska ordentligt men jag hoppas att det blir finare under dagen. Jag jobbar till 3 och sen ska jag mota upp Pillis inne i stan. Hon ska ta bussen harifran och jag har gett henne tydliga instruktioner sa det ska nog inte vara nagra problem. :)

Trots att vi fortfarande har vinter har sa borjar det bli sjukt varmt om dagarna. Igar maste vi ha varit narmare 30 och det har vi inte varit pa mycket lange. Var tillochmed tvungen att ha flakten igang under natten.
Vid 6-tiden nu pa morgonen sa var det redan 21grader (vanligtvis brukar det vara runt 9-10grader).
Sakta men sakert narmare vi oss varen.. :)

Nej, nu ska jag skaka liv i Pernilla (som ligger och sover med Indy brevid sig) och se till att vi far i oss lite frulle.

Hej sa lange!

Kommentera här: