Mer tid at folket!

Hann med ganska mycket igar morse.. Forst till tandis och det gick over forvantan. Fick min mjolktand fixad och den ser battre ut an nagonsin.. Maste ocksa boka in en ny tid for att slita ut in sista visdomstand men det far bli nasta ar.

Sen bar det ivag till affaren for att handla lite mat. Snabbt tillbaka hem, hangde och vek tvatt innan det bar ivag in till stan. Hann aven fixa mina naglar innan jobbet sa nu glittrar dom i lila!! :)



Pa jobbet hann jag med allt som skulle goras och kande mig valdigt glad nar jag lyckades stanga i tid och komma hem runt 10. Jag gick upp 5.30 imorse och hade for mig att jag borjade kl.7 men dubbelkollade schemat och jag borjar inte forran kl.10. Sa nu blir det till att badda rent i sangen, fixa mer tvatt och packa Towellas klader infor Brunswick. Ska nog borja planera min egen packning ocksa.

Kommer nog inte ha tid att uppdatera bloggen nagot mer nu innan vi aker sa jag vill passa pa att onska alla en

God Jul och ett Gott Nytt ar!!

Kommentera här: