Snart ar det jul..

Det var skont att vara tillbaka pa jobbet igen.. lite rutin i tillvaron..

Slutade klockan 18 och nar jag kom hem sa berattade Danny att han avbokat Saharan som vi kommit overens om under sondagen. Han hade ringt och kollat om dom hade nagot leveransdatum men dom kunde inte ge oss nagot besked forran i mitten av januari. Vi bestallde bilen i oktober och snubben holl med om att det var forjavla daligt av Toyota att inte hora av sig eller kunna ge ett rakt svar.
Sa nu vantar vi till i slutet pa nasta ar och hoppas att vi inte maste special bestalla bilen utan att dom faktiskt har ett exemplar utav den...annars vette sjutton om vi forsoker oss pa en annan modell. *suck*

Vi at middag framfor tv:n och kikade pa the Hangover! Love it! Helt klart en av mina favorit filmer :)

Njot ocksa av ljuset fran den fina julgranen som jag bara var tvungen att ta kort pa :)


Myyyyyyyys :)

Idag ska jag till tandlakaren strax efter 8.. Tror att jag har ett hal i min mjolktand (ja jag har en mjolktand kvar! *s*) s vi far se hur det gar.

Borjar jobba klockan 12 och slutar inte forran 21.30 och som vanligt sa missar jag en bbq hos Footy... :( Jag jobbar alltid nar ganget samlas...dumt!

Nej, dags for frulle och lite smastad har hemma..

Ha det sa gott..

Puss Puss

Kommentera här: