Tjejsnack..

Det blev en riktigt bra kvall igar. Vi hoppade over kaffet i Carindale och kopte en dunk vin istallet och drog hem till Kat. Vi snackade i flera timmar om allt och ingenting men mestadels tjej grejer :)
Blev en riktig tjejkvall och det var 100 ar sen jag hade en sist sa det var kul. Hon bjod pa hemmagjord kycklingsoppa sa det var ju ytterliggare ett plus :)
Stackarn gar igenom sa mycket just nu och jag fattar inte hur hon orkar, men jag ar har for henne om det blir for mycket. Bjod over henne pa middag pa fredag med massa vin och spa :)
Vi har visserligen Towella da men Danny kan ha myskvall med henne utan mig, de e nog inga problem.

Pratade med farmor pa Skype nu pa morgonen.. :) Det var kul att se henne igen och att fa snacka lite skit. Saknar henne massor (och alla andra for den delen).

Idag ska jag forst promenera och trana, sen ska jag nog forbi Carindale och kopa lite prylar att skicka ner till Adam i Afghanistan.. Han onskar sig lite godis sa det ska jag nog lyckas ordna :)

Ikvall blir det till att ringa Malin som fyller 23!! :)
Hoppas att hon svarar..


Ha det bra allesammans..

Pussar pa

Kommentera här: