Trak vader

Gick upp tidigt och pratade med Pillis en snabbis. Vi var ju tvungna att fornya var Lotto sa vi kan vinna alla miljoner som vi planerat. *s*
 
At sen rostat brod med avocado, kyckling och tomat till frukost. Pernilla, jag vet att du ar chockad! :)
Satt och myste i koket med elementet pa och laste tidningen. Nar jag last klart sa bestamde jag mig for att ta en langpromenad sa jag satte pa mig mina traningsklader och nar jag klev ut genom dorren sa borjade det att regna.. Det ar ca 13-14grader ute och jag ar redan lite smasnorig sa jag har ingen storre lust att bli blot och forkyld.


Sa har gratt och trist ar det just nu.. *suck*

Sa istallet sa sitter jag nu och vantar pa att Woolies ska oppna sa att jag kan aka och kopa lite ingredienser som saknas for att baka mockarutor :) Ska se om dom blir lika goda som hemma, isafall ska jag baka ett helt gang till nasta helg da det ar forlovningsfest har hemma for Abby & Stoney. :)
 
Hoppas att vadret klarnar upp sa att jag kan ta en promenad och trana lite senare.

Idag ska jag ocksa ringa till David Jones da dom fortfarande inte har hort av sig...Skumt..
Vet inte om det har nagot med deras VD att gora. Han har precis sagt upp sig med omedelbar verkan da han ar anmald for sexuella trakasserier. Det har redan tillsatts en ny VD men de maste nog gora en snabb skadekontroll. Som sagt, vet inte om det har med detta att gora men anda.

Nej, nu bar det ivag till affaren. Skriver lite senare..

Kram pa er.

1 Anonym:

skriven

De e jag!!! :) mockarutorna blir nog lika goda för du e kung på de :) kram

Kommentera här: