Helt slut..

Underbara dag.. Ar helt slut! Och klockan ar inte ens tre.. :)

Gick upp tidigt och at frukost och plockade lite har hemma. Gav mig ivag till gymmet och sprang pa lopbandet i 10 minuter, nagot jag inte lyckats med pa valdigt lange pga mina knan och smalben.. Kandes kanon!!
Sen var det dags att prova pa Crossfit. Dagens ovningar var knaboj, pull ups, sit ups och armhavningar. Forst 25st sen 50 och sist 75.. Jag hoppade over pull ups for det kan jag faktiskt inte men resten gjorde jag.
Shit pommes va slut jag var..Trodde nastan att jag skulle svimma mitt i. Lyckades anda gora allt pa ca 22min vilket jag ar ganska stolt over. Gick sen pa vingliga ben over till Woolworths for att handla lite mat.
Nar man kommer in pa Woolies sa hamnar man forst vid frukten, precis som pa Ica, men vad hittade jag bland applen och bananer om inte Knack-applen (kanderade applen eller vad det nu heter).. Soffe minns du dom??? Pa vag hem fran Tomteland...ljuva minnen :)
Dom gar att kopa i losvikt har i Aus *hahahahaha* Stralande Sickan! :D
Kopte dock inga utan holl mig till de nyttigare alternativen. *duktig*

Nar jag var pa vag ut till bilen med alla kassarna sa trodde jag inte att jag skulle ta mig dit. Mina ben var som stenar och det ar tva trappor med tre steg i varje och det tog mig en evighet att fa mina ben att lyda.
Som jag skrattade..en slags ska-jag-skratta-eller-grata-kansla och jag valde det forsta. :)

Val hemma sa fargade jag haret..Ja, jag vet att jag nyss gjorde det hos frissan men det sag sa himla flammigt ut. Inte alls nojd. Sa nu kopte jag en mellanblond farg och det blev alldeles utomordentligt. Samma farg men utan alla morka slingor. Great!

Tog sen bilen till Carindale och letade presenter till Towella som fyller 10 ar idag. Vi ska dock inte hamta henne forran pa torsdag och ha henne over pask samt hela veckan efter.
Jag hittade ett halsband i vitt guld och ett par orhangen i silver som hon ska fa av mig. Jattefina!
Kopte lite bocker och annat smatt och gott fran mig och Danny.
Nar jag kom hem sa var Danny hemma da han tankt ata lunch med mig men jag kom hem for sent.. Han berattade att Towella onskar sig ett skrivbord sa vi blir "tvungna" att aka till IKEA och kopa det som jag redan valt ut..:) Vet dock inte nar, det tog emot for Danny att bara saga IKEA. *hahaha*
Han ar inte ett fan.. Som jag har tjatat pa honom att vi ska aka dit. Finally!


Ser fram emot pask nu.. Det kommer att bli manga middagar sa det kanns toppen med en liten boost i det sociala livet :) Ska forsoka planera in Kat & Biba nan kvall ocksa med lite vin. Very nice!

Ha de gott allesammans..
1 Pillis:

skriven

hej, lägg upp en ny bild så man får se håret :) kram

2 Mia Lindberg:

skriven

Hej! Hittade din blogg när jag sökte på bilder på guldkusten/Brisbane. Har planer på att flytta till Brisbane med man och två barn, skulle jag kunna få maila dig och ställa några frågor? :-) Mvh Mia

Kommentera här: