Toppen Helg!

I fredags (efter att jag fatt min lon) sa akte jag in till stan och lamnade in butiksnycklarna och sa upp mig. Kandes lite skumt men skont i efterhand. Carole-Anne blev valdigt ledsen men hon forstod helt och hallet.

Under dagen hade jag lyckats stada badrummet och koket utan att slita ut mig totalt men kvallen blev lugn. Nar jag & Danny kom hem efter att lamnat in nycklarna sa satte vi oss en stund i spat.
Sen blev det middag framfor tv:n och vi bara slappade.

I lordags sa tog vi sovmorgon och vi bada lag och laste ganska lange.
Ross & Margaret kom forbi en snabbis och snackade lite skit.
Vid lunch akte jag & Danny till Carindale och satte oss pa Sushi Station och slangde i oss lite sushi innan vi begav oss till bion och sag The Greenzone. Den var mycket battre an Hurtlocker sa jag forstar inte varfor den blivit sa himla hyllad.. Skumt..

Efter filmen gick vi runt lite i centret och letade efter ett tidningsstall till badrummet, som jag tillslut hittade (oavsett vad Danny sager *s*).
Nar vi kom hem sa var Sally har. Hon hade bara vagarna forbi sa vi satte oss och snackade lite om allt mojligt innan hon begav sig hemat.

Vi gick da ner till Abby, Stoney & Riley och drack nagra ol. Till middag sa bestallde vi hem pizza och vitloksbrod..Smarrigt varre. Vid midnatt orkade jag knappt halla mina ogon oppna sa vi vinglade hem bada tva och somnade pa direkten.

Igar sondag sa vackte Danny mig vid atta och fragade vad jag ville gora under dagen och jag sa att jag ville bada. Sagt och gjort, jag gjorde mig iordning sen satte vi oss i bilen och korde ca 15 mil ner langs kusten och stannade i Brunswick Hds. Ett litet samhalle dar Dannys mormor har en stuga som vi ska sova i helgen efter pask.
Forst tog vi en kaffe och strackte lite pa benen, sen blev det stranden. Tog ett foto pa hur fint det va..

Brusnwick Hds

Vi simmade i vagorna i en halvtimme och jag var helt slut. Saltvattnet var ingen hojdare for min hals.. Nej jag drack inte vattnet men jag har inga halsmandlar sa om jag inte haller for nasan sa oker vattnet direkt ner i halsen och munnen. *suck* Fastnade i en vag ocksa sa jag trodde knappt att jag skulle komma upp igen och da borjade jag sakta men sakert bege mig tillbaka till stranden.. Respekt..

Stod i vattnet och tittade pa Danny som alskade alla vagor och vi sag da en fena dyka upp fran ingenstans..men sag strax darefter att det var ytterliggare en och dom kom upp och ner under ytan vilket da ar delfiner och inte hajar som manga utav oss trodde forst..allrahelst jag.. Har lart mig ett och annat har nu :)

Vi at lunch pa Brunswick Hotel och sen begav vi oss hemat igen. Vi var hemma vid tva och vi la oss en stund for en powernap. Jag vaknade vid fyra och da holl Danny pa att elda upp lite gamla papper sa jag satte mig pa altanen och laste ut min bok. Jattemysigt att sitta vid elden. Vi tog nagra ol, Danny laste tidningen och jag borjade lasa en bok om Crossfit (en traningsteknik som jag tankt borja med sa snart jag ar frisk).

Vi la nagra kottbitar pa grillen och jag gjorde iordning en sallad sen at vi middag och tittade pa Top Gear :)
Innan vi gick och la oss sa gav jag Danny massage och knackte hans rygg och han var valdigt glad..Vem behover en kiropraktor och sjukgymnast nar man har mig :) *s*

Imorse nar jag vaknade sa madde jag pyton..Min hals ar varre an nagonsin och jag kanner mig helt slut. Tror att jag akt pa samma virus som Riley och Abby haft i over en veckas tid *suck*
Sa idag sa blir det sanglage hela dagen och hoppas pa att jag mar battre imorgon.

Idag ar det Kusin Emmas fodelsedag sa jag vill passa pa att onska henne en kanon dag!!

Massa Kramar o Pussar fran lilla mig

Kommentera här: