Back to normal!!

Den blonda Elenor levde inte sa lange.. Jag orkade inte vanta langre an 4 dagar sen fargade jag om haret.. Tillbaka till brunt igen. Kanns riktigt bra!
Forsokte lagga upp en bild men den vagrade sa jag far aterkomma med den.

Sa i fredags sa var vi som sagt till Sono och at middag med Met, Scott & Sally och Kaine & Liza (Dannys "plast"bror). Glomde ta kort pa bade klanning och skor men jag har nagra foton ifran restauranten.

       
Hela ganget                        Scott & Met                   Met & Kaine


      
Danny & Sally         Min & Dannys mat :)            Liz & Jag

Kvallen slutade pa nattklubben nedanfor och sen en taxi hem. Lyckades komma hem med en saké tillbringare och 4 st saké glas. Tanka sig...Ajabaja *s*

Lordagen var tung.. jisses va trott jag var. Blev ingen lunch med Biba da Amelia fatt natt virus pa dagis sa hon var tvungen att vara hemma.
Pa kvallen sa akte vi over till Scott & Sally dar vi tande en brasa i tradgarden och grillade en stor bit skinka pa ett spett. Very nice! Jag o Sally satt i varsina relax stolar med ett glas vin och bara njot av livet. :)
Det blev till att sova kvar men det var lugnt.

I sondags sa akte jag, Danny och Chris runt till olika camping butiker och inforskaffade lite olika prylar som vi behover. Vi har lagt ner idén med en husvagnspryl pa flaket och ska istallet uppdatera prylarna som vi har. Ett bra satt att spara pengar pa (ja det var min idé...). Kopte relaxstolar till oss tva och Towella och dom ar grymma. :) Ni far se bilder nar vi aker pa nasta campingresa.

I mandags sa gjorde jag inte sa mycket. Satt mest och pluggade samt fargade haret brunt (jippie).
Pa kvallen sa gick vi ner for att gratulera Riley och ge honom hans gravskopa. Han alskade den!! Nar Abby kom in med tartan (som var alldeles underbar) sa satt han med en hand pa gravskopan hela tiden :)

Igar var jag ivag och traffade Margaret. Hon tog mig till Scrapbooking himlen i Mt. Gravatt.. josses vilket stalle!!
har aldrig sett sa mycket klistermarken och sant i hela mitt liv. Vi spenderade nastan 2 timmar darinne (det innefattar lunch ocksa) :)

Idag har jag bara tagit det lugnt (skont) forutom att ga till gymmet forstas.
Ikvall blir det middag hos Wayne & Sarah samt titta pa nan football match som tydligen ar jatteviktig :)

ha det bra sa lange..

TACK JOSELLA!! Alskade ditt mail, svar kommer snart :)

Kommentera här: