Bloggare

Jag har bestamt mig for att lagga ner mer energi pa bloggen sa under dom narmaste veckorna kan den se lite konstig ut.. Det ar for att min kara syster gjort iordning den for mig men nu vill jag gora den mer personlig och jag haller pa att lara mig alla konstiga html-koder och stilmallar. Hall tillgodo.
Det kommer att innebara flera inlagg i olika kategorier sa att ni kan valja att lasa mitt babbel eller bara om mina aventyr. Bra va?! :)

Var till Wayne & Sarah igar for att titta pa footie.. State of origin (som ar varsta grejen har). Det var den forsta av tre matcher mellan Queensland (som jag da hejar pa) och New South Wales.. Vi vann!! :)
Jag blev faktiskt ganska intresserad och foljde med ratt bra i regler och allt. Spannande var det! Nasta match ar om tre veckor och jag ska forsoka att hitta en troja med QLD pa bara for att chocka Danny.. :)

Idag blir det en lugn hemma-dag. Var till gymmet tidigare och nu ar det tvatt, plugg och eventuellt mer fix med bloggen.



Lyckades antligen lagga upp en bild pa mig som jag ser ut nu..BRUNETTE IS THE SHIT! :)
Hade rakat spara bilden i nagot konstigt format, det var darfor det inte gick att lagga upp den, men nu sa.
Sa brunetten ar tillbaka igen..

Jag har fortfarande inte hort nagot om jobbet och nu borjar jag bli nervos. Varfor kan dom inte bara ringa och saga tack, men nej tack, sa att det ar over sen. Jag kan ga vidare i livet och soka annat...men nej nej, har ska vantas och vantas.. *suck*

Vet inte om jag namnt Vegemite tidigare. Ni vet, det som alla aussies har pa sina smorgasar.. Iallafall, vilket snusk! Fixade nagra mackor at Danny haromdan och rakade fa lite pa fingrarna. Av ren vana sa stoppade jag det i munnen och...USCH! Jag har atit en hel smorgas med det tidigare och jag forstar det verkligen inte.. Folk e konstiga har.

Nej, dags att satta mig och lasa lite. Ska nog satta mig utomhus da det ar ganska skont i solen. Det ar runt 24 grader med ganska svala vindar. Very nice :)

Ha det sa bra darhemma..

Kommentera här: