Taskiga sovvanor

Vet inte varfor men jag har inte sovit sa mycket dom senaste dagarna..

Lyckades jobba 12.15-21.30 i tisdags utan problem. Var tvungen att ta taxi hem och kunde sen absolut inte somna. Strax efter 2 tittade jag pa klockan sista gangen innan jag slog igen mina ogon och vaknade sen kl.6 onsdag morgon.

Fick in nagra nya produkter i forrgar och jag var bara tvungen att kopa den fina lilla korthallaren fran "cute" serien.


Ar den inte sot sa sag.. :)
Jag och Olivia (min tvilling *s*) kopte likadana.. :) Jag lar henne lite svenska nu och da och igar fick det bli ordet "snygging" :) Det roligaste ar nar hon uttalar det med sch i borjan.. Lite fylle uttal pa det hela :) Sotnosen!

Igar jobbade jag 10-20.30 och vi hade personalmote pa kvallen.
Mitt nya ansvaromrade blev officiellt och jag ar numera stock coordinator (hur det nu stavas), vilket nu under julen fatt den fina titeln Julbock :) Jag ansvarar for alla leveranser, kundorder och forvaring. Passar mig alldeles utmarkt! :)

Det bjods pa svenskt fika och alla alskade knacken :)
Efterat sa var jag aterigen tvungen att ta en taxi hem och kom val i sang runt 10, men inte kunde jag sova inte.
Skrev nagra to do listor, plitade ner nagra tankar i min 3am bok och sen lyckades jag tillslut att somna. Vaknade strax efter 2 pa natten av att det regnade och blaste som bara den. Gosade ner mig under tacket med Indy och somnade om. Klockan fem imorse sa tyckte min kropp att det var dags attt ga upp (min hjarna var dock inte overens men det ar sant som hander). Har inte gjort sa mycket nu pa morgonen men ska strax dra ivag till Photo Continental och plocka upp lite grejer som jag ringde och la undan igar. Valerie pa jobbet var pa jakt efter spets tejp till brollopsinbjudningar och jag lyckades fa tag i nagra stycken. Sa nar jag anda ar dar sa ska jag kika efter lite nya klistermarken till mig sjalv :)

Jobbar 12-16 idag...Kl.17 ar det dags for massage (wohoo) och sen ikvall ar jag bjuden pa middag hemma hos Fletch & Biba. :) Very nice! Busy day med andra ord. :)

Danny kommer hem pa tisdag och jag langtar sa... Ska beratta for honom att han ar skyldig mig en resa och tror att det vankas en Sverige semester :) Maste dock se till att allt klaffar med Towellas skollov, hans jobb och mitt...men det loser vi :)

Nej, duschen nasta!

Puss pa er!

1 Pillis:

skriven

semester i sverige snart hejja hejja!!! hoppasn att julbocken mår bra :) kram

2 Berit:

skriven

Glöm inte knäcken:)

pusskram

Kommentera här: