Galet busy :)

Nu har det gatt sadar lang tid igen sen senaste uppdateringen..

Men det har varit mycket som hant sa jag har faktiskt inte haft tid. :)

I torsdags efter att jag provat mina boots 1000 ganger sa rullade jag kottbullar och gjorde iordning potatismos och graddsas.. Abby & Stoney alskade det (aven Danny saklart). Vi satt och snackade skit eftermiddagen och alla hade atit sa mycket sa vi fick hoppa over efterratten som bestod av glass (triple chocholate!!).

I fredags sa jobbade jag som vanligt och jag & Nik rensade i bade butiken och forradet plus att jag organiserade om sa nu ser det helt underbart ut. :) Det var en enda rora tidigare men nu finns det plats for massa nya varor infor julhandeln.

Val hemma sa blev det en lugn kvall framfor tv:n da vi bada gatt upp valdigt tidigt efter en alldeles for kort somn.

I lordags sa flyttade Abby & Stoney till Capalabaa.
Danny hjalpte till men jag jobbade fran 8.45 till 17.15  sa jag slapp :)
Nar flytten var kvar sa akte Danny hem till Footy som hade fest. Vi hade sagt att jag skulle hoppa over festen da den borjade tidigt och skulle formodligen vara slut nar jag val kommit fram. Men strax innan jag stangde butiken sa fick jag ett mess fran Danny dar han skrev att han ville att jag skulle komma.
Jag tog bussen hem, gjorde mig iordning lite snabbt och tog sen bilen dit.

Nar jag kom dit sa mottes jag av Danny och vi gick tillsammans in. Jag sag Biba sitta med Amelia i knat sa jag bojde mig over dom och halsade.. Da var det nagon som grabbade tag i mitt arsle (tur att jag hade tajta jeans pa mig sa den verkade lite fast iaf *hahaha*) och jag snurrade runt for att se vem det var.
Dom till min forvaning nar det var Adam som kommit hem fran Afghanistan en hel vecka tidigare!!
Jag gav honom varldens kram och det var inte helt utan tarar i ogonen.
Hans foraldrar var ocksa dar och dom hade ingen aning om att han skulle komma hem. Han hade overraskat alla nar han knatat in runt 4-tiden iford sin uniform. :) Kat visste forstas men ingen annan.
Det blev en underbart lyckad kvall och jag ar sa glad for Kat & Adam som antligen far vara tillsammans!



Sondag morgon sa gick jag ut pa prommis med Marg igen kl.6. Val hemma igen sa skjutsade jag Danny, Adam, Kat & Chris till Footy for att hamta allas bilar. :)
Nar vi kom hem igen sa skjutade Danny mig till jobbet.
Var hemma runt 5 och da ringde jag morfar och grattade honom i efterskott da jag missat helt att ringa honom pa lordagen (pga allt som hande).

Sally kom over pa middag och vi at tacos..Yum!
Har inte traffat henne (eller Scott) pa jattelange sa nu har vi bokat in middag tillsammans pa torsdag igen.

Mandag tisdag sa har jag gatt upp 5.30, gatt pa promenad, hem stretcha/duscha/ata frukost och sen ivag till jobbet. Hemma igen kl.19, stretcha/ata middag/varva ner och sen sangen. Har inte riktigt haft tid for sa mycket annat. :)

Imorgon ar jag ledig och da ska jag till Carindale och utratta nagra arenden. Sen far vi se vad jag hittar pa.

Nej, ivag till jobbet nu..

Ha en toppendag allesammans!!

Puss & Kram

Kommentera här: