Lang dag idag..

Igar sa var det en kort dag pa jobbet (som var lika grym som alltid) och sen blev jag hamtad av Danny och Towella och vi akte och kikade lite pa bilar. Vi ska namligen gora oss av med Golfen och kopa en storre bil men vi har inte bestamt oss for nar eller vilken sort annu. Jag foreslog i borjan pa nasta ar men Danny har varit ganska installd pa nu i oktober. Tror dock att jag borjar fa over honom pa min sida.. :)

Sa nu pa morgonen sa ska jag ringa upp snubben vi snackade med pa Toyota och boka in provkorning for mig i nasta vecka.. Kanns lite laskigt da bilarna ar sa himla stora men det ska nog ga bra *hoppas*
Bilarna som vi forsoker att valja emellan ar dessa:

Prado Kakadu

   

Landcruiser GXL

   

Landcruiser Sahara

   

Motormassigt sa foredrar jag Sahara och GXL da dom har samma motor (8.cyl 4.5L TwinTurbo) medans Kakadu bara har 4.cyl 3.0L.... Men som sagt, ska testkora dom forst och sen uttala mig :)
Pratar vi comfort i lyxklass sa snackar vi Sahara och Kakadu! ;)

Jobbar 11-21.30 idag sa jag ser verkligen fram emot en dag fylld med roliga handelser. Ska salja sa det ryker om det sa att jag far ytterliggare en guldstjarna vilket ger mig en STOR stjarna for hela manaden :)

Nej, dags for frukost och hanga lite tvatt kanske :)

Puss pa er!

Kommentera här: