Typiskt!

Sa ar man utan bade man och barn samt fatt langa arbetspass pa jobbet, jo men da gar jag och blir sjuk *suck*

Blev riktigt dalig i mandags med ont i halsen och feber. Gick och la mig tidigt for att orka med att jobba dagen efter och det gick ju sadar. Lyckades vara kvar till halv fem iallafall sen var jag tvungen att aka hem. 39graders feber, illamaende och yr. Fatt springa till toaletten hela natten och febern vagrade ge med sig.

Mar lite battre idag men ar langt ifran frisk. Kan knappt prata da skiten gatt ner i lugnorna och jag kanner mig overkord. Ont i hela kroppen. Jag som skulle ha jobbat 11-20.30 idag :(

Sa det ar riktigt synd om mig nu och jag kan inte ens na Danny for att beratta det for honom.. Han har ingen som helst mottagning pa Fraser (skit Vodafone)..*suck*

Nej, en kopp the och sen sangen igen..

1 Elin:

skriven

åh din stackare !! Krya på dig!

Kommentera här: