Håller mig sysselsatt

Eftersom jag bara går hemma så måste man ju fördriva tiden på något sätt och förutom att diska, tvätta och städa så gör jag andra små projekt.

Som t.ex planera min egen babyshower. Det är faktiskt riktigt roligt även om det sägs att vem som helst kan anordna en babyshower förutom den blivande mamman. Whatever, jag har alltid varit lite tvärtemot :)

Igår beställde jag inbjudningskort via internet så dom bör komma inom en vecka. Idag har jag roat mig med att försöka få ihop allas adresser så att det bara är att skicka ut dom när dom väl kommer.
Datum, tid och plats är fastställt.. *wohoo*

Nu har jag börjat spana efter en tårta och ska börja fixa inför lekarna som vi ska köra. Nu får jag pyssla lite igen..Ser fram emot det!! :) Det kommer att gå åt många klistermärken om jag känner mig själv rätt :)


Igår gick vi ut och käkade och skulle gå och se the Hangover II men just den bion var inställd. Istället valde vi att gå på X-men First class. Den var faktiskt bra! Måste säga att James McAvoy som spelade Charles Xavier (Professor X) såg ut att kunna vara Gerard Butlers lillebror. Dom hade flera drag och gester som var lika. Bägge två är ju från Skottland så vem vet :) Söt var han iallafall.. :D



Idag kanske jag får en ny mobil.. Min har helt spårat ur efter att jag varit i Sverige. Det började där och nu har det bara blivit värre och värre. Fick mobilengratis med mitt abonnemang så jag kan förlänga mitt abonnemang och skaffa en ny mobil på köpet. Denna gång blir det en Iphone 4. Får se hur det går.



Hej så länge!

1 josella:

skriven

åååh jag skulle så gärna vilja vara med!!

2 Lotta Andersson:

skriven

Hej! vad intressant dina inlägg är. kommer verkligen att läsa din blogg igen. :) Ha en trevlig helg =)

Kommentera här: