Gaaaaaaahh!!

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig....... *suck*

Har varit hemma hela dagen och rensat i garderober samt packat undan sånt som vi inte använder och behövde bara dra iväg till affären en snabbis för att handla mat. Blev sugen på att baka något så jag bestämde mig för att köpa hem ingredienser till att göra kanelbullar. Väl på Wollies så inser jag snart att dom inte har pärlsocker i det här landet!!!! *?*

Jag frågade två olika personer om dom ens hört talas om det och det hade dom ju självklart inte. Dom kör ju glasyr till allt här. Så jag köpte hem en påse hackade nötter istället att ha på. Inte en favorit direkt men vad gör man.

På vägen hem så tröstade jag mig med en Twix och det skulle jag ju absolut inte ha gjort..
Lyckades bita i min piercing och på så vis bita av en hörntand så nu är det en äkta huggtand istället.. Gaaaaah!

Har nu tagit ut min piercing (*gråter*) och ska till tandläkaren kl.16.30 och laga huggtanden.. :(
Inga piercingar kvar!!! Känner mig vilse..vem är jag nu?
Men det var oundvikligt, har klurat på att ta ut den tidigare och nu blev jag tvungen. Jag vänjer mig säkert..

Får trösta mig med att jag faktiskt fick en present idag.. :) Marg kom förbi med ett linne till mig..



Kan ju inte annat än hålla med :)

Nej, tillbaka till rensandet av garderober nu.. Och jag skippar bakningen idag..

Hej svejs!

Kommentera här: