Millie 1 år!!!




Det är helt galet vad tiden går fort.. Tänk att mitt lilla monster redan blivit 1 :)
 
Nya grejer som hon roar sig med är att öppna och stänga saker så som dörrar, burkar, böcker, lådor mm.
Att sätta locket på flaskan eller burken med frukt är också kul :)
Hon fick maxi lego i present och gillar att sätta ihop två bitar bara för att sen direkt ta isär dom.
 
Om jag bygger ett torn utav klossar så river hon det men försöker sen att bygga upp det..
 
I måndags så ställde hon sig upp alldeles själv från sittande och blev jätteglad över sitt lilla trick :)
Hon tar 1-2 steg innan hon kastar sig ner på händer och knän och kryper framåt istället. Duktiga tjej..
Millie har dock inte tålamod att gå några längre sträckor då det går snabbare att krypa. *hahaha*
Men snart så :)
 
Vi hade födelsedagskalaset i måndags och det var jättelyckat.. Vädret var kanon och Millie var på toppen humör.
Jag var lite orolig då hon vaknade kl.6.15 och vägrade sova middag förrän kl.15 och då sov hon bara i 50 minuter. Trots detta ville hon inte i säng förrän kl.19.30 då hon äntligen somnade (för att sen vakna strax efter 5 morgonen därpå!!!). Hon ville festa vidare :)
 
Jag tog inte så många bilder men några har jag iallafall. Väntar på att få bilder utav alla andra :)
 
Här är ett litet urplock..
 

Födelsedagsbarnet med pappa :)
 

Perth street park.. Hälften av gästerna..
 

Paket!!
 

Fika :)
 

Tårtan :)
 

Millie med Nanny Marg... Här får hon smaka sitt första Fairy bread (vitt rostbröd med smör och strössel på*?*)
 
Jag & Millie ♥
 

Födelsedagsbarnet :)
 

Ser ju lagom road ut :)
 

Ja må hon leva ja må hon leva....

Mumsigt med tårta :)
 
 
Vi öppnade paketen hemma efter att Millie sovit en stund. Det fanns liksom inte tid eller ork till det på kalaset..
 
Millie fick hur mycket grejer som helst.. Ett litet urplock:
 
*böcker
*silver armband
*kläder
*silver mynt 2011
*pussel
*bilar och atv att åka omkring på
*samt massa leksaker som för liv och blinkar :)
 
Hennes födelsedag som var igår firade jag med henne i parken tillsammans med Fiona & Ashley. Sen på kvällen blev det paketöppning med pappa. Millie var dock inte superhappy då hon hade världens tandvärk stackarn..
 
Nej nu hör jag henne prata för sig själv i sängen...Monstret har vaknat :)
 
Hej med er!!
 
 

Kommentera här: