Vecka 27

Hej allihop!

Jag har lyst med min frånvaro här men det har varit ganska mycket och jag har varit alldeles för trött för att sätta mig och blogga..

Så just nu ser jag ut såhär :)





Det är mycket rörelse i magen just nu.. Bebis ligger aldrig still :)

Ryggen börjar bli riktigt sliten men det är nog efter allt bärande på Millie. Jag verkar också vara konstant trött men det kan vara i brist på sömn då Millie hostar rätt mycket på nätterna.

Är väl ungefär lika stor som förra gången och väger lika mycket :)



STARTVIKT: 66.6kg
VIKT DENNA VECKA: 74kg
DENNA VECKA FÖRRA GRAV.: 74kg
TOTAL ÖKNING: 7.4kg (7.6kg förra grav)

Vikten sjönk då jag precis hade kommit hem ifrån Sverige och börjat äta normalt igen :) Får se om jag går ner i vikt när jag kommer hem igen denna gång :)

Nu har Millie vaknat..

Idag blir det födelsedagskalas... Liam fyller 1år!!! :)

Puss på er

Kommentera här: