Min älskade dotter

Millie utvecklas så fort att jag inte hinner med i svängarna.. :)

*Som jag skrev tidigare så fick hon sin 3:e tand på Moreton och även sin 4:e.. De två övre framtänderna..
Man kan se den högra klart och tydligt och den vänstra har bara kommit igenom tandköttet.
Pga detta så har Millie börjat med en riktigt obehaglig vana... Hon gnisslar tänder!
Det måste klia i tandköttet så hon gnuggar tänderna mot varandra och det låter riktigt obehagligt.. *ryser*
Det går förhoppningsvis över snart..

*Krypandet kommer sakta men säkert. Hon rör på knäna och lyfter ena armen men sen vet hon inte riktigt vad hon ska göra så hon lägger sig på mage igen. :)

*Millie gillar att ställa sig upp i soffan medans hon har armarna på armstödet. Samma sak om man sitter brevid henne på golvet, så tar hon sig upp genom att stödja mot mitt ben.

*Hon kan gå från sittandes till liggande utan problem..

*Fast föda är det bästa som hänt enligt Millie..

*Hon har börjat rynka på näsan när hon ler och sniffar som en hund när hon lägger saker i ansiktet. Ibland skrattar hon och låter som en liten gris.. *hahaha* Hoppas att det växer bort :)

*Vi nattar henne runt 7-7.30pm och hon vaknar runt 5.30-6.30am. Helt okay för min del.

* I onsdags var vi på vår första svenska mamma grupp och det var toppen.. Ser fram emot nästa onsdag då vi ses igen..

* Har försökt att anmäla Millie till simskola och väntar nu svar ifrån en i Cannon Hill.. *hoppas*


Det var allt jag kunde komma på nu.. Lite bildisar får ni också :)











Puss & Kram från oss
1 Nina:

skriven

Så söööööööööt :O)

Kommentera här: