Nu blir inget som förr!

Millie började krypa igår kväll!! Helt sjukt! :)

Jag plockade upp henne efter hennes lilla eftermiddags lur och satte henne på golvet i vardagsrummet.
Helt plötsligt började hon krypa för att få tag i fjärrkontrollen som låg brevid mig på golvet!
Jag fick ett litet videoklipp men hon blev för distraherad när mobilen kom fram så hon bara la sig ner igen.

 




Jag är så stolt över henne! Min duktiga tjej.. Och hela 6 tänder har hon också..
Önskar dock att tänderna kunde kommit lite senare då hon inte har nån användning för dom just nu. Hon har redan bitit sig på insidan av underläppen så hon börjat blöda och hon gnisslar tänder så fort hon äter. Jag försöker att tala om för henne att pure inte behöver tuggas men hon lyssnar inte riktigt. :)


I lördags så var vi på Bonnie & Taylahs 1-årskalas.. Millie är nästan lika stor som sina kusiner..*haha*
Hon är en stor tjej som älskar mat! :D



Jag kan inte fatta att hon blir hela 7 månader på onsdag! Tiden går fort när man har roligt :)

Dags att fixa mer mat åt Millie att frysa in. Känns som att jag inte gör annat.. :)

Hej med er!

Kommentera här: