Brum brum..

Tog bilen på en ordentlig tur igår..

Först släppte jag av Millie hos dagmamman sen åkte Jack & jag vidare till Wynnun för att shoppa lite billiga blöjor på Aldi.
Efter det åkte vi hem, tömde bilen, matade Jack och sen till Woolies för att storhandla.

Tillbaka hem, åt lunch och tog sen en vända till Emma i Wishart innan vi åkte och plockade upp Millie.

Bilen är helt underbar att köra och jag oroar mig inte längre över parkering (får bilen plats? Är den för hög? Etc)

Fick en liten fripassagerare på väg till Emma som höll sig fast trots att jag låg i 70km/h. Inte förrän jag stannade vid ett rödljus så flög den iväg och landade på bilen brevid. Han skulle antagligen inte åt samma håll som mig då jag låg i filen som svängde till vänster och den andra filen gick rakt fram. :)

Kan ni se honom? :)

Kommentera här: