Magsjuka

Jack vaknade kl. 3.20 imorse för hans nattflaska (han somnade kl.21.30). Vid kvart i fyra hörde jag Millie gnälla så jag la ner Jack på golvet på en filt och gick in till Millie för att kolla läget.

Jag kände stanken så fort jag öppnade dörren...kräk.
Jag tände lampan och mycket riktigt.. Hela sängen var täckt i spyor.

Jag hämtade Danny och lät honom byta om på Millie medans jag bäddade rent i sängen. När vi var klara så la vi henne i sängen igen och hon somnade på en gång. Jag fixade lite innan jag la mig igen. Danny drog till jobbet kl.5.45 och Millie vaknade strax därefter. Då jag var helt slut gick jag och hämtade Millie och bäddade ner henne brevid mig. Först ville hon bara busa men tillslut la jag henne framför mig så vi låg sked. Hon somnade direkt. Första gången som hon sovit i vår säng :) Mysigt var det men jag kunde inte somna.

Vi gick upp strax innan sju och medans jag bar omkring Millie och fixade hennes frukost så började hennes mage att krampa och hon var på gång att spy igen. Jag sprang fram till diskhon men det kom aldrig något.

Hon åt sin frukost och vi lekte en stund innan jag la henne igen. Hon sov i 1,5 timmar och när hon vaknade så hade hon diarre.. Har bytt två fulla blöjor hittills. Hon verkar dock okay. Busar och har sig. :)

Lite kinkig är hon då hennes övre hörntänder är på väg. Tand nr 13 och 14 :)


Var tvungen att avboka mitt och Jacks läkarbesök. Så han slapp sin spruta idag :)
Och jag slapp fasta. Skulle tagit glukos test för att kolla om jag blivit av med min diabetes.
Får bli senare i veckan..

Hej så länge!

Kommentera här: