Åldersnoja

Jag vet inte om det beror på att jag närmar mig 30, att jag är två-barns mamma eller det faktum att jag faktiskt börjar se gammal ut som jag börjar få panik. Vill verkligen inte vara med på bild!! Ansiktet har blivit hur rynkigt som helst...
 
Runt ögonen och munnen så le är ju helt uteslutet!! =P
 
Kan vara pga att jag blivit av med fett i ansiktet och skinnet har inte hunnit med att krympa, eller nåt..
 
Sen är ju håret en annan femma.. Tycker att jag ser sjukt sliten ut i spegeln och håret hjälper ju inte. Precis som när jag fött Millie så började jag tappa hår efter att lilla Jack kom till världen. Det håller nu på att växa ut och står ut som stubb lite varstans.. SUCK!
 
Danny sa i förra veckan att han tycker att jag blir vackrare och vackrare ju äldre jag blir.. Hmm, undrar om inte hans syn börjar bli värre ju äldre han blir.. hahaha!

Försöker iallafall att klä mig någorlunda ungt och hittade ett par skjyssta nylontights som jag stortrivs i. 
 
Ursäkta bildkvaliten..
 
Nu väntar jag bara på att mitt ansikte ska släta ut sig och att håret växer ut så kanske ni kan få en ansiktsbild.. =)
 
Puss på er!
1 Ida:

skriven

Du är hur snygg som helst fina du!!
Vi är fortfarande unga och kommer att vara det i många år framöver =)
Som småbarnsförälder så gör sömnbrist att man känner sig gammal, fast man i själva verket inte är det. Man måste bli bra på att lämna bort barnet/barnen ibland så man bara får sova..zzzz...

Puss&Kram!

2 Pillis:

skriven

Tänk på att du kommer alltid att vara yngre än mig för alltid ;)

3 Eva:

skriven

Vad säger du kvinna?? Du är hur snygg som helst!!
Puss på dig!

Kommentera här: