Uppiggande!

Hela morgonen var jag som i trans av trötthet men lyckades få iväg Millie till Cherril och la sen Jack så att vi båda kunde ta en liten tupplur.. 25minuter fick jag!! Tack för den.. *suck*

Bestämde mig för att äka till Carindale och uträtta några ärenden och precis innan jag skulle åka så kom posten. Jag fick ett gåvokort på $20 i födelsedagspresent ifrån en smyckesbutik i Carindale för att jag är medlem. Jag tog med mig gåvokortet och tänkte att jag iallafall kunde gå och titta.

Väl framme så blev jag erbjuden att bli sminkad utav n tjej med mineral produkter och jag har alltid velat göra det för att få tips om rätt färger, produkt och struktur för mitt ansikte så jag tackade ja.

Det slutade med att jag införskaffade en foundation och en bronzer.. (jag!?) 


En present till mig själv som klarade uppsatsen så bra plus att det är min födelsedag på måndag =)

 

Gick vidare till några butiker och införskaffade det jag behövde och sen gick jag till smyckesbutiken dit jag fått $20.

Hittade en ring som jag gillade och med mitt gåvokort plus 30% rabatt just idag så kostade den mig bara $21. Helt okay!

 
Så nu känns det inte alls lika jobbigt att vara jag.. =)
 
Skulle ha varit och tränat imorse men jag var helt slut. Det är dock 4x 500m rodd så det kan jag göra hemma när Danny kommer hem. Vi kan göra den tillsammans.
 
Nu ska tvätten hängas medan Jack hoppar runt i sin gunga..
 
Puss på er!
 

 

 

Kommentera här: