Utgång ikväll!!

Wohoo.. Så har dagen äntligen kommit! Danny och jag ska på konsert inne i stan. Vi ska se Paul Kelly & Neil Finn, och vi har turen att få Lisa Mitchell som öppningsakt.. =)
 
Det ska bli rikigt skönt att få lite egentid med Danny och jag har även lyxat till det med en ny klänning och nya örhängen som jag ska ha på mig ikväll. Ska se om Met kan ta ett foto när hon kommer för att passa barnen. 
Vi åker nog hemifrån runt 17-17.30 så att vi kan äta middag i Southbank innan konserten.
 
Annars då? Jo, så fort Millie har vaknat så ska hon äta frukost och allt ska packas innan hon åker till Cherril. SOm hon har saknat att åka dit efter att ha varit hemma i en hel vecka.. Idag kommer även Maya att vara där så Millie kommer att ha superkul.
 
När Millie blivit avsläppt så blir det till att åka hem, mata Jack, byta om till träningskläder och bege oss till boxen för lite Crossfit. Var där igår för första gången sen jag blev sjuk och det var tufft kan jag lova.=)
 
Efter Crossfit blir det en snabb dusch hemma innan jag tar Jack till Carindale för att ta passfoton. Måste nämligen fixa ett pass till honom inför vår kommande lång semester i december (berättar mer om den vid ett annat tillfälle).
 
Sen hoppas jag kunna träffa Fiona en snabbis över en kopp kaffe innan jag måste hem och förbereda maten till Met och Millie för ikväll..
 
Nu tror jag att jag kan höra Millie mumla i sitt rum.. Hej med er!

Kommentera här: