Mina barn..

Vad jag älskar mina små troll!
 
Det är så stort att jag har min egna lilla familj, barn som jag fött, som jag får uppfostra och njuta av att se dom växa upp.. Kan kännas lite tråkigt att min familj befinner sig på andra sidan jorden men det är sånt som händer..
 
Var ju till Hawthorne Park med barnen i måndags så här kommer några bilder..
 
Millie vägrar sätta på sig mössan... Snacka om att se full-i-fan ut :)
 
Millie äter lunch i rutschkanan =)
 
Jack sov så gott...
 
Smuts..
 
Kul att leka med bark och annat..
 
 
Och andra bilder..

Sötnos <3
 
Om ni nu har missat att han har en stor mun.. Den är gigantisk!! =)
 
Godnatt app på iPaden..
 
Mammas älskling..
 
Nu blir det sängen.. Natti natti
 
1 Ida:

skriven

Dom är ju så j*kla söta dina barn! Man ser verkligen att dom är dina, ni är jättelika, alla tre! Sötnosar! Kram kram!

2 Eva:

skriven

Guu va ja saknar er!! :) <3

Kommentera här: