Jacks 1-årsdag!

En sen uppdatering med Jacks födelsedag som huvudämne.. =)
 
Killen har ju redan hunnit bli 1, snacka om att det har gått fort. Det var både för och nackdelar med att ha kalas så tätt inpå varandra..
 
Fördelarna var att när jag bakade inför Millies kalas så bakade jag extra och slängde in i frysen. Jag kunde också lättare avgöra hur mycket som faktiskt behövdes och vad jag kunde låta bli att släpa med mig till Jacks kalas.
 
Jag brydde mig heller inte om att stressa över en tårta som var tvungen att se ut på ett visst sätt utan jag slängde ihop en vanlig jordgubbstårta med hallon och grädde inuti. Gjorde en extra tårta med jordgubbar och smarties på till Ross (Dannys pappa) som fyller år på samma dag som Jack.
 
Det var avslappnad och trevligt men barnen höll inte ut lika länge då båda två var sjuka.. Jag funderade på att ställa ni först men det handlade ju om en så kort stund och dom höll sig tätt till mig, Danny eller Towella under hela kalaset. 
 
Massa paket var det ju också.. Jack fick paket ifrån oss på fredagen då han fyllde år bl.a en brandbil med massa ljudeffekter, bil med klossar och musik, böcker och annat smått och gått.
 
På kalaset fick han allt möjligt, böcker, bilar, kläder, olika sorters leksaker med ljud och favoriten var en sköldpadda som man sitter på och studsar för att få lite olika melodier och dylikt.. =)
 
Lite blandade bilder..
 
Jacks första paket =)
 
Aaah så spännande!!
 
Till mig?! =)
 
Min min min...
 
Det blev en cupcake till efterätt.. mumsigt värre!
 
 
 
Kladd kladd kladd..
 
Försöker att få i sig lite mer ifrån locket =)
 
Bilder ifrån kalaset:
 
 
 
 
 
Paket öppning...
 
Ett kort som spelar musik...
 
Kusin Harry säger hej =)
 
Sen satt dom rygg mot rygg och fikade =)
 
Iiiieeee, pakeeeet =)
 
Kusinerna Bonnie & Taylah 
 
Jack med farbror Kaine 
 
Jag och mina älskade små barn..
 
Danny och Millie
 
Jack dyker ner i present påsen =)
 
En bil!! =)
 
Millie älskar fairy bread =)
 
Harry med Bonnies hatt..
 
Sage kollar in nya leksaken..
 
Lochie, Jack & jag..
 
Amelia =)
 
Jack i Bonnies hatt..
 
Sage visar Jack hur den funkar..
 
Favorit leksaken!
 
 
Gull unge!!!!
 
Det blåste alldeles för mycket för att lyckas tända ljuset.. 
 
Happy birthday to you...
 
Danny, Jack och farfar Ross..
 
Efter kalaset så slappade Jack i Millies dockvagn.. =)
 
Ett trött gäng kan jag lova =)
 
Får uppdatera om allt annat som händer en annan dag. Nu blir det sängen för min del.. Natti Natti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Moster Pillis:

skriven

Hahaha älskar sista bilden när han sitter i dockvagnen 😝❤

Kommentera här: