Hej hopp!

Nu har det gått så där lång tid igen.. Livet går upp och ner och den senaste tiden har jag varit tvungen att prioritera andra saker än bloggandet. Ibland är det jobbiga uppförsbackar men nu börjar det äntligen att plana ut.. 

Vad kan jag skriva om då...?

Jo, jag har ju sökt jobb i ca 2 månader och varit på 2 intervjuer och nu har jag ett jobb som jag väntar på att få börja. :)

Det är för ANZ Bank som Customer Consultant (dvs kassör/säljare) för Norra Brisbane så jag kommer att åka runt till olika banker och jobba där det behövs. Passar mig utmärkt då jag kan välja pass som passar mig och barnen :)

Samma dag som jag fick erbjudandet från ANZ så fick jag ett mail ifrån VDn på företaget jag jobbar för nu och hon undrade om jag var intresserad i mer jobb. Jag sa ja och i veckan som kommer får jag nog reda på lite mer om det. :) Spännande!! 

Får blogga igen när jag vet mer 😊

Puss å kram

Kommentera här: