Glad midsommar :)

Här är det vinter så jag saknar Sverige och midsommar litegrann.. Speciellt när jag ser alla foton på Facebook och Instagram från midsommarfirande runt om svealand.
 
Men men, livet går vidare och här går det undan måste jag säga. Kan knappt fatta att vi är mitt i Juni redan.
 
Jag har jobbat heltid sen jag började på banken så jag har knappt haft tid att göra nånting så onödigt som att blogga =)
  
Vi har haft oturen att både råka ut för förkylningar/halsinfektioner och magsjuka.. Trots detta så har jag bara behövt ta ledigt en dag och har jobbat 9-16.15 mån-tors och 9-17.15 fredag. Vissa mornar har jag lyckats gå till crossfit kl.5.15 men pga alla sjukdomar så har det inte blivit så ofta som jag velat..
 
Barnen trivs otroligt bra på nya dagiset och Danny har äntligen trappat upp nivån av hjälp och hämtar barnen vid behov. Vi har fått in rutinerna nu och all flyter på riktigt bra. 
 
I helgen så lämnade vi av barnen hos farmor och farfar på lördag eftermiddag och Danny & jag åkte till Kaines 30årsfest (Dannys brorsa). Vi hade trevligt men beslutade att åka hem runt tio. Jag körde och det tog ca 40min att åka hem.. Barnen sov borta så för en gångs skull så fick jag sova en hel natt (vanligtvis så blir jag väckt mellan 3-10 gånger). Vi vaknade vid 7 imorse och efter att ha duschat så åkte vi till Paddington och åt frukost på Paleo Cafe. Mums! 
 
Efter frukosten så plockade vi upp barnen och åkte till en lekpark i Carindale innan vi åkte hem så att Jack kunde sova en stund.
 
Millie och jag åkte och storhandlade under tiden och när Jack vaknat så var det dags för bus (medans jag fixade med tvätt, disk och städ såklart) =)
 
Efter att ha pratat med GF en stund på kvällskvisten så var det dags för sängen för mina trötta små troll. 
 
Jag kände att jag kunde slå mig ner i soffan en stund och blogga innan jag hoppar in i duschen och gör mig iordning för sängen. Får se om jag orkar träna imorgon bitti..börjar få ont i halsen igen..grrr..
 
 
Får se om jag lyckas blogga lite mer i veckan innan mitt andra jobb startar igen..
 
Puss på er..

Kommentera här: