Florence and the machine

Mitt liv består inte bara utav jobb och barn kalas..jag har även andra intressen :)

I onsdags så var det dags för konsert. Jag och Nic skulle gå och se Florence and the machine och eftersom Nic bor i Bulimba så tog jag bilen dit och fortsatte resten av resan via färja. Toppen idé! Så otroligt mysigt att glida förbi stan på kvällen. Tog en massa bildisar som jag strax ska lägga upp. 

Vi hade sånt otroligt flyt hela kvällen.. Inget var planerat i detalj utav vi chansade vilt och det gick vägen. 

Först möttes vi upp hos Nic där vi tog en fördrink och snackade skit. Efter en stund körde vi ner till färjeterminalen och behövde bara vänta 10 minuter innan det var dags att åka. 

Insläppet var kl18.15 men när vi kom fram till Botaniska trädgården vid 19-tiden så var vi hungriga. Det ligger ett hamburgerställe precis intill så vi gick dit. Vi chansade på att vi skulle hinna få ut och äta maten innan Florence började spela. Vi beställde och insåg att de inte tog några fler beställningar efter oss så vi hade en ruskig tur!! 

Grym god middag förresten!!! 😄

När vi ätit klart så ställde vi oss i kö, vilket inte tog lång tid alls, hittade EB plats i gräset ca 30m från scenen och slog oss ner. 10 minuter senare så började konserten.. Riktigt bra flyt med andra ord 😆

Florence var grym! Vilken energi! En riktig toppen kväll :)



















Ser fram emot nästa äventyr 😊

Kommentera här: