Sådärja!

Då har det gått en hel månad sen jag skrev sist... Januari är en utav dom värsta månaderna när det gäller jobbet. Speciellt mitt jobb som jag gör hemifrån.. Sen bör tilläggas att vi haft en kollega på semester från banken så jag har fått jobbat över nästan varje dag för att täcka för henne. 
 
Så där har ni min ursäkt till att jag inte bloggat..eller gått till gymmet..haha! Ärligt talat, jag fattar inte hur jag har orkat jobba såhär jäkla mycket det senaste året.. Lyckligtvis så har jag nu två hela månader med lediga helger med start denna helg. Det känns helt sjukt! Vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv.. :D
Danny har barnen från fredag till måndag så jag har verkligen hela helgen! 
 
Ska ut efter jobbet på fredag och eventuellt ut på lördag kväll också. Har fått två olika erbjudanden men har inte riktigt bestämt mig ännu. Det beror lite på hur vild jag vill vara..hahah ;P
 
Sen blir det nog middag med min gamla mamma-grupp på söndag. Så kvällarna är kirrade. Funderar på att köra upp till Noosa på lördag och spendera dagen i Alexandria Bay. Det beror på vädret. Vi har haft 30-39 grader varmt med regn och storm den senaste veckan och med min tur så håller det i sig. Då får jag tänka om och kanske se om jag kan möta upp några vänner för lunch eller liknande istället.
 
Att besöka gymmet ligger också på min To do lista... Var dit idag för första gången på över 3 veckor tror jag. Ett ganska segt och halvintesivt pass. Efter att jag stretchat och gjort mig redo för att gå hem så öppnade himlen sig och det bara vräkte ner.. Det fanns inte så mycket annat att göra än att springa lite på löpbandet tills det lugnat ner sig. Lite tvångsträning sådär.. :D
 
Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon och köra ett till pass som förhoppningsvis blir lite intensivare än dagen. En dag i taget... :)
 
Puss på er!

Kommentera här: