När man mår lite blaha

Då är det okej att skippa gymmet och åka in till stan tidigt som attan för att dricka varm choklad och äta frulle på ett fik.. Det är min ursäkt iallafall.. =)
 
Barnen sov hos pappa sin igår och då är det vanligtvis gymdag för min del men hela dan igår så mådde jag riktigt blaaa. Kan inte riktigt förklara..Det är som om att jag håller på att bli sjuk men ändå inte.
 
Vaknade dock upp med en blåsa i munnen och trots att jag gick och la mig urtidigt (halv 9) så vaknade jag kl 5 och var fortfarande trött.. Jobbade en stund innan jag drog iväg till Camp Hill för att ta bussen till jobbet. Jag var nämligen tvungen att köra ut från vår uppfart innan kl. 7 då dom ska riva upp hela infarten och lägga ny. Så jag måste parkera på vägen i några dagar vilket kommer att bli intressant. Gatan är nämligen full av lastbilar och andra stackare som också måste parkera på vägen i några dagar.
 
Det gjorde mig inte så mycket att behöva åka in till jobbet tidigt.. Får tid att blogga lite samt börja tidigt för att fixa med ett huslån som är extremt tidskrävande. Lånet är uppdelat i 3 delar och behöver struktureras om och självklart så har man säkrat lånet kors och tvärs med olika hus så det är spännande...hahaha. Lär mig otroligt mycket däremot.. så man får tacka för det lilla och alltid se det positiva i allt.
 
Ikväll så kommer Bec över med barnen (tror jag iallafall, har glömt att fråga om barnen följer med) och det blir middag och vin. Vi har inte haft tid att ha kvalitetstid tillsammans mer än en gång sen Danny och jag separerade. Men nu jäklar ska vi umgås =)
Hoppas bara att jag har tillräckligt med energi.. Fattar inte varför jag mår som jag gör.. Barnen har iochförsig varit sjuka till och från så det är väl kanske min tur nu.
 
Ska ta och äta min frulle nu men vi hörs senare..
 
 
Puss på er

Kommentera här: