Utekvällen med CF gänget

Har ju glömt att berätta om vår utekväll förrförra lördagen. Vi tog taxi till Bulimba vid 18+tiden och gick till 152 (restaurant och nattklubb) för några drinkar. Det var där vi skulle träffa alla innan middagen. Det var många nya ansikten då alla har sina standard pass och jag mest möter folk som tränar kl.9.30
 
Jag fick många komplimanger för mina tights då dom ser ut som skinn (typ Sandy i Grease) och jag kände mig riktigt snygg för en gång skull. =)
En av tränarna som jag även tränar med tätt som oftast påpekade hur alla killar tyckte att jag var sjukt snygg och kunde inte ta ögonen ifrån mig när jag dansade. Jag tror att hon överdrev lite men jag växte lite kan jag lova =)
This is one hot mama hey =)
 
Vi åt supergod turkisk mat och hade väldigt roligt åt alla som försökte sig på magdans med tjejen som sprang mellan borden och dansade. När vi lyckades få upp en av våra tränare (som har en sjukt grym kropp) så skrek alla tjejer (även dom som inte tillhörde vårt sällskap). hahaha!
 
Danny presenterade mig för sina träningspolare och många visade sig vara partners till mina träningskamrater.. =)
 
Vi hade superkul, drack alldeles för mycket och dansade desto mer.. Vi blev tillsagda att lämna stället då dom tydligen hade stängt.. Det kändes stort av mig som mamma att vara ute så länge..haha!
 
Jag tog inga bilder men det fanns ett foto med mig och Danny..
 
 
Tjejen till höger med kort hår är Kirsty, en av mina tränare.. Grym tjej!
 
Inte världens bästa foto men ändå =)
 
När jag vaknade på söndag morgon kunde jag knappt gå.. Hade en inflammation i knät sen torsdagen så att dansa i flera timmar i högklackat var ju inte nån brilliant ide direkt..  Jag börjar att bli bättre nu men jag har varit tvungen att ta det väldigt lungt med crossfit. Inga squats, lunges, burpees eller box jumps för min del.
 
Det var dock värt det =) Längtar tills nästa utekväll!
 
Puss puss
 

Kommentera här: