Millies kalas

I lördags så var det dags för Millies kalas. Jag stressade sönder mig hela veckan men var ändå tvungen att göra ganska mycket på lördag morgon.
 
Vi hade bestämt oss för att hålla kalaset i Carindale Reserve Park brevid lekparken och att bara ha morning tea (fika) istället för bbq som vi annars har. Det drar alltid ut så mycket på tiden, barnen blir griniga och ingen orkar med tårta efter lunchen så det fick bli fika.
 
Jag slängde ihop tårta och annat smått och gott innan vi packade ihop oss och drog iväg. Det blev ett lyckat kalas och Millie fick massor av presenter som passar i hennes nya kök. Plast mat, en kaffe maskin, en brödrost och en mixer. Samt massa annat som t.ex böcker, andra leksaker, kläder och pussel. Hon var helt lyrisk! =)
 
Lägger in några bilder från dagen..
 
Millie önskade sig en Kakmonster tårta, så det fick det bli =)
 
Millie öppnar sitt första paket..
 
Massor av mat till nya köket =)
 
Jack ville också va med..
 
Vackra Towella..
 
Systrarna <3
 
Jack äter =)
 
Glad kille som numera kan gå =)
 
Towella och jag med all fika..
 
Jack & Danny busar =)
 
Bek & jag försöker att hålla ljusen på tårtan brinnande medans vi sjunger ´happy birthday´
 
Millie hann inte blåsa ut ljusen innan vinden gjorde det åt henne..
 
Mer paket öppning =)
 
Några utav alla som kom..
 
Coola kusin Harry <3
 
Bonnie & Taylah (kusiner)
 
Min fina familj <3
 
Barnen leker..
 
Danny, Jack & Bek
 
Millie gillar rutschkanan..
 
Jack vill äta upp pappa..=)
 
Min snygga karl...yum!
 
Millie i klätterställningen (ett rymdskepp)..
 
Jack med Liza och tvillingarna Bonnie & Taylah
 
Dannys mamma Marietta..
 
Dannys styvmamma Marg med Jack.
 
Jack med Nanny & Poppy..
 
Min älskade Jack..
 
Bek leker i bubblorna =)
 
Kira fångade en fågel!
 
Mina killar <3
 
Liza la upp det här fina kollaget på Facebook.. =)
 
Väl hemma så lektes det tyst och snällt inne på Millies rum.. 
 
 
 
 
Nu planerar vi inför nästa party om 3 veckor =)
 
Puss på er så länge!
 
1 Ida:

skriven

Guuud vad kul att få se bilder från Millies kalas! Och vilken fin familj ni är! Grym tårta, jag är imponerad!Många varma kramar!!

Kommentera här: