Vilken dag...helt slut :)

Idag har det varit fullt ös medvetslös...! Barnen vaknade tidigt och dom åt frukost medans jag packade väskor, diskade och hängde tvätt.

Vid åtta så gick vi ner till simhallen och badade. Först så kom grannen ner med hennes två tjejer, men dom kunde bara stanna i en halvtimme.. Strax därefter så sprang vi på några barn från dagis och jag fick chans att lära känna mamma Annette lite bättre. Toppen tjej och hennes barn älskar att leka med Jack å Millie. Vi ska försöka att träffas igen för en till playdate..







Om ni undrar vad jag har på axeln så har jag återigen problem med axel å nacke. Fick en nerv i kläm igår så min sjukgymnast har tejpat upp armen så att  den inte tynger ner på muskeln.. Ska tillbaka dit på måndag...


Snyggt värre eller hur?!

Vid elva gick vi hem å duschade för att göra oss iordning för Leyla's kalas. Leyla är Millie's bästa kompis från dagis. Barnen hade super kul och jag lyckades tillochmed få Millie att rida på en ponny.. Tyvärr så fick jag ingen bild på det då jag var tvungen att gå bredvid henne :)

Fick några bildisar iallafall...


Leyla och Millie

















Det var så sjukt varmt! Så nu har vi slagit oss ner i soffan med aircondition och fläkt på full fräs och tittar på Svärdet i stenen 😊

Det blir en lugn kväll med filmmys för hela slanten..

Imorgon så måste jag jobba så barnen ska till Nanny å Poppy.. 

Hej med er så länge 😘

Kommentera här: