Tyst fran min sida...

Det har ekat ganska tomt pa bloggen ett tag och det ar pga av flera olika saker som jag inte orkar ta upp..men nu ar jag tillbaka! :)

Danny kom hem i tisdags..finally! Skont att ha honom hemma igen..behover honom har.

I torsdags sa var jag till lakaren och kollade nacken da jag blivit samre igen men nu ar det battre. Hon sa att det kan ta upp till 6 veckor och daremellan pendla mellan bra och samre. Sa domningarna i armen ar pga att mina nervrotter i nacken ligger i klam. Spannande :)

I lordags sa akte jag, Danny & Towella till Movieworld! Det forsta vi gjorde var att ga in pa en 4D bio. Filmen var sadar lagom barnslig men det var coolt att stolarna rorde sig och att det sprutade vatten och luft fran alla hall och kanter. :) Vi fick oss ett gott skratt. Filmen var bara 20 minuter men det var helt okay.

Sen gick vi vidare till Hollywood Stunt Driver dar vi fick se en show om filminspelning. Tror att det var min favorit under dagen. :)















Efter showen sa promenerade vi runt en stund och hamnade i Wild West Falls..




Ja han ser ut som en mupp i sina nyinskaffade vita solbrillor fran Fillippinerna men jag har inte lyckats fa honom att forsta det annu. Det ar mojligt att dom rakar ut for en liten olycka inom snar framtid..typ ett mote med undersidan av min sko :)




Den har akturen var bast! Inte for att jag akte nat annat pga min nacke men den var skitkul! Vi akte baklanges ned for ett vattenfall pa andra sidan men den har akte vi framlanges i. Vi blev hyffsat blota och jag skrattade sa att jag fick andnod :)

Promenerade sen vidare medans vi forsokte att torka..











Tillslut sa kom vi fram till bergodalbanan Superman Escape.. Danny & Towella akte men jag avstod. :)







Vi gick sen vidare till varsting bergodalbanan..Lethal weapon.... :)

Det tog en stund for Danny att overtala Towella att aka men tillslut sa gjorde dom det.. Jag vet inte om jag nagonsin kommer att satta mig i den saken!!










Forstar ni vad jag menar?!

Innan vi akte hemat sa inforskaffade jag mig en Daffy mugg.. :) Jattesot!



I sondags sa var jag & Towella pa bio och sag Harry Potter & the deathly hallows part 1.. Den var helt okay! Vantar med spanning pa del 2 som kommer ut i juni nasta ar. Danny var pa kurs hela dagen och tog sin batlicens. Sa snart blir vi med bat skulle jag tro :)

Jag skjutsade hem Towella vid 4 tiden men vi ska plocka upp henne nasta fredag igen da hon har jullov. Vet inte hur lange vi ska ha henne annu men det visar sig.

Har mer att beratta men far fortsatta imorgon. Maste ivag till jobbet nu.

Ha en bra dag allesammans!!

Puss Puss

Kommentera här: