Pa battringsvagen...

Sa idag ar det fredag och jag har antligen haft en hel natt somn utan spy attacker..YES!
Hostan har dock blivit varre men den gar nog over till kvallen hoppas jag.

Har knappt nagon rost men det gor inte sa mycket da jag bara ar hemma. Har tagit ledigt fran jobbet denna vecka sa jag borjar inte forran pa mandag igen.

Igar sa kom Danny och Towella hem..som jag har saknat dom :)
Danny hade haft det riktigt bra men var valdigt upprord over att han inte visste om hur dalig jag var. Han forbannade Vodafone ett par ganger men jag sa att det var lungt. Fanns inget han kunde gora anda.
Jag fick svara kramper natten till torsdag sa pa morgonen sa akte Abby till apoteket at mig och kom hem med massa mediciner sa igar kvall sa madde jag som sagt hyffsat bra (forutom hostan da).

Danny akte och hamtade ut min nya mobil som kommit sa jag lag mest och lekte med den..Tog ett tag innan jag fattade hela konceptet. Sa idag ska jag ringa till Vodafone och fora over mitt nummer (forsokte igar men deras datorer lag nere). Mobilen ar jattefiiiiin :) Supernojd!

Idag blir det nog inte sa mycket gjort. Behover aka och handla lite mat sa vi far se om jag orkar. Skulle vara skont med lite friskluft.

Nej, dags for frukost!!

Hej sa lange!

Kommentera här: