Världen har fått bröllops feber..

Det gick ju inte att missa Kate & Williams bröllop igår även om jag i det stora hela bara var intresserad av brudklänningen. Måste ärligt erkänna att jag var riktigt nyfiken på hur den skulle se ut, och jag blev inte besviken.
Klänningen var helt underbar och Kate passade otroligt bra i den (även om jag tycker att hon gått ner alldeles för mycket i vikt).

Men jag måste säga att hennes syster, Philippa, var lika vacker hon (om inte mer) i sin enkla men vackra klänning.





Visst är den underbar.. :)

Annars gjorde jag inte så mycket igår. Fixade och donade här hemma och gjorde ostglass som jag ska ta med mig till Footy ikväll. Det är hejdå bbq för mig och välkommen hem för hans nya hundvalp Fingle. :)

Funderar på om jag ska göra kanelbullar idag.. Har ingen bättre för mig egentligen. Borde väl kanske börja packa väskan men jag orkar inte. Har ju hela söndagen på mig, samt måndag förmiddag. Vi får se.
Jag har iallafall dammsugit och skurat så att huset är rent och fint när jag åker. Ska bli spännande att se vad jag kommer hem till. Tror knappast att Danny kommer att göra några större kraftansträngningar :)

Så ikväll bbq med några vänner, söndag morgon blir det frukost med Met, Scott & Sally och sen ev. middag med Ross & Marg. Jag ska ju faktiskt vara borta i en hel månad så dom kommer att sakna mig något otroligt! :D

Danny har börjat ångra sig och vill inte riktigt att jag ska åka...men, jag är ju snart tillbaka :)

Nej, ska kanske ta och fixa dom där kanelbullarna en gång för alla.

Hej så länge..

Puss & Kram

Kommentera här: