Vecka 39

Alltså jag är idag vecka 38+1 vilket betyder att jag är i min 39:onde vecka..

Var till barnmorskan igår och fick alltså ett datum för igångsättning.. Tänker inte säga något mer utan berättar allt när bebis är här :) Lite hemlig kan man ju få vara..

Lägger dock upp bild, vikt och tankar tillsvidare.


Blev väldigt suddig men jag pallar inte ta en ny.. Ni ser ju hur jag ser ut iallafall.


Magen har verkligen poppat ut denna vecka. Den är superspänd och känns ohyggligt stor. Tror att jag känner mig större än vad jag egentligen är för min spegelbild stämmer inte riktigt överens med min självbild.

Har fortfarande bebis under revbenen så jag är hyffsat begränsad i mina rörelser men kan fortfarande göra det mesta (förutom att köra bil eller sitta ner allt för länge). Hela natten så hade jag värk i magen som påminde om mensvärk. Ingen höjdare men det är sånt man får ta. Lyckades iallfall sova förutom att jag vaknade ca 5 gånger för att jag bara var tvungen att kissa.

Vikten har ökat igen *wohoo*

Start vikt: 66.4kg
Vikt denna vecka: 76kg (0,7kg denna vecka)
Total vikt ökning: 9.6kg

Det var allt för mig för den här gången..

Puss på er!

1 Anonym:

skriven

0,7 tummen upp :)

2 Pillis:

skriven

de va ja :)

Kommentera här: