Wohoooo!

I fredags sa var vi och lamnade in Golfen efter att betalningen kommit in pa kontot. Det kandes lite trakigt och helt plotsligt sa var jag utan bil. Akte till jobbet strax efter 11 da jag borjade kl.12 och jag kande absolut inte for att jobba till 21.15 men va gor man.

Vid 2-tiden sa tog jag sen lunch och gick ut till the Foodcourt for att hitta nat atbart. Det fick bli en kyckling/avocado toast. Snacka om taskig fantasi men men.. Efter smorgasen sa gick jag till Coles (matbutik) brevid for att kopa nat snack att tugga pa senare pa kvallen och gissa vem jag springer pa da??!
Jag gar in i en av gangarna och gar nastan in i en kille, ber om ursakt och fortsatter ga men var tvungen att sakta ner och vanda mig om. Var det verkligen...? Nej, det kunde det ju inte vara. Tittade en gang till.. Jo, se pa fan.. Det var Jared Leto.. Gammal skadis och sangare i bandet 30 seconds to mars.
Kom pa att han skulle upptradda pa lordagen da det var Soundwave festivalen. :) Efter en stund fick aven personalen pa Coles syn pa honom och borjade jaga honom for att fa autografer. Hahaha.
Lite celebrity watch sadar en fredag.. :)


Sahar kommer jag ihag honom men sa ser han verkligen inte ut idag.. *suck*


Jag kom hem strax innan 22 och satt vid datorn en stund innan jag stupade i sangen. Danny var ute med Lockey och han dok upp runt halv 3 och vackte mig som vanligt. :)

I lordags formiddag sa akte Danny till Soundwave festivalen (*avis*) med grabbarna och jag stannade hemma och satt i telefon nastan halva dagen. Pratade med olika bilforsaljare och forsokte att fa det basta priset pa en ny Landcruiser Sahara. Tillslut lyckades jag och vi behover inte ens vanta i flera manader pa bilen. :)
Vi ska plocka upp den i eftermiddag. *wohoo*
Jag betalade handpenning via telefon och ringde sen Danny och berattade att vi var med bil och att jag verkligen lyckats med en bra deal. :)

Sa nu ar vi stolta agare till en Toyota Landcruiser Sahara 2011 :)
Ska ta kort pa den nar vi fatt hem den men lagger upp en bild pa modellen sa ni far se..



Jag vet att Towella kommer att bli overlycklig da bilen kommer med tv/dvd anlaggning i baksatet och kylbox mellan satena i fram. :) Hon har redan planerat massa resor som vi kan gora i bilen bara hon far kika pa film och dricka lask. *hahaha* Jag langtar efter att fa kora bilen. Jag alskade att kora omkring i golfen men det ar ingenting mot denna underbara varelse. Har aldrig suttit i en tystare bil som har sa mycket kraft. Sen sitter man helt gudomligt ocksa :) *happy*

Annars da.. Gjorde inte sa mycket i lordags och igar drog vi till Woody Point och at lunch med Scott & Sally samt nagra vanner till dom, Cameron & Michelle. Pa kvallen sa kikade vi pa Law abiding citizen...jag sag den aven i lordags sa nu vet jag inte hur manga ganger jag sett filmen men jag alskar den! Gerard Butler is awesome! :)


Hottie :)

Nej, dags att gora mig iordning for att ga till banken och hamta ut en check till bilfirman och sen ivag till jobbet.
Maste dock ga till banken vilket kommer att ta ca 30 minuter plus att det ar 27 grader ute.. tar nog en taxi hem sa att jag hinner duscha och slanga i mig en tidig lunch innan jobbet.

Hej med er sa lange!

Puss Puss

1 Nina:

skriven

Du verkar ha det underbart! :)

Kommentera här: