Millie 5 månader

Hej allesammans!

Sorry att jag inte uppdaterat på ett tag men det har varit fullt upp.

Millie blev 5 månader i lördags.. Helt sjukt va tiden går fort :)

Millies utveckling hittills

*Hon har nu 2 tänder i underkäken och jag tror att de två övre är på gång..

*Hon far runt som en galning på golvet..eller, kanske inte riktigt så men hon befinner sig aldrig på samma ställe som jag lagt henne på. När Millie ligger på mage så snurrar hon runt ett helt varv och kikar runt i rummet. :)

*Mat är jätteintressant..när andra äter :)

*Suga på fötterna är kul!

*Stl 68 är nästan för litet..

*Millie älskar när man sjunger för henne. Bä bä vita lamm är en favvis. Jag har också märkt att mitt minne inte är vad det borde vara. Jag kommer knappt ihåg alla barnsånger och de få jag minns kan jag bara den mindre barnvänliga versionen. :S Vi önskar oss en svensk sång och vers bok med andra ord..och cd skivor. :)

*Millie pratar mycket och ofta med sin spegelbild :)

*Hon är väldigt uppmärksam på allting som händer runt omkring henne. Att mata henne har blivit lite svårt då hon konstant tittar omkring. :)

*Millie blev alldeles prickig i fredags, över hela kroppen utom rumpan. Tydligen nåt man får i samband med att tänderna tittar fram. Hon såg helt hemsk ut men verkade inte bry sig så speciellt. Det var helt borta måndag morgon.



Några bilder..







Den här är jättekul att hoppa omkring i :D



Hemma hos Kristin i New Farm tidigare idag.. :)

Det känns underbart att ha en sån fin liten dotter.. Hennes skratt och leende får mig att smälta varje gång.. ♥♥

Hejsvejs!


1 josella:

skriven

Klart hon blev så med en sån underbar mamma =) ni är så lika alltså, precis som o se en liten mini fiiif!! Puss

Kommentera här: