Onsdag

Hej allesammans!

E snabb uppdatering om läget. Millies andning har blivit bättre men hon är fortfarande inte kry. Tror tillochmed att hennes förkylning blivit värre, och det gäller mig med. Suck!

Jack är dock pigg och glad så det är ju alltid positivt =) Han ska till dagis idag.

Danny kommer hem och passar Millie en stund nu på morgonen så att jag kan gå och träna. Har ju haft ett uppehåll på över 1,5 veckor och jag håller på att bli knäpp av att inte få röra på mig.

Ska åka till Carindale senare och köpa hem de resterande Ice Age filmerna då Millie tittat på den första filmen varje dag sen hon blev sjuk. Kan vara kul med lite ombyte. =)

Sen måste jag ta mig till Bunnings också (som Bauhaus) och köpa färg och tillbehör till att måla Jacks rum. Det ska ju byggas på lördag och förhoppningsvis blir dom klara så att jag kan måla under söndagen och flytta in Jack på måndag eller tisdag. Wohoo!!

Skulle vilja måla en fondvägg i Millies rum men jag kan inte komma fram till vilken färg jag vill använda så det får vänta.

Först ska Jacks rum bli klart och sen ska det ommöbleras i alla rum. Towellas soffa ska in i Millies rum, Millies fåtölj ska in i Towellas rum, skötbordet ska flyttas till Jacks rum och jag ska köpa ett skrivbord och inreda ett litet kontor i vårt sovrum.. =)

De e mycket nu =)

Hej med er!!
1 Pillis:

skriven

Grönt! 👍

Svar: Jag funderade det men det är ju Jacks färg.... Hmmm.. What to do???
Lillenor

2 Pillis:

skriven

De kan ju vara bådas färg :) eller be Millie visa vilken färg hon tycker bäst om å ta den 😊 kram

Kommentera här: