30 30 30 30 30 30

Kan inte fatta att jag gått och blivit 30 bast! Hur galet är inte det?? 
 
Känner mig dock inte gammal iutan bara vuxnare om det är möjligt.. Tror att livet som 30-åring kommer att vara mycket bättre än livet som 20-åring så jag ser fram emot dom närmsta 10 åren =)
 
Själva födelsedagen var rätt lugn.. Blev utbjuden på lunch utav Ramona och på kvällen så kom Dannys pappa och Marg förbi med en present (en parfym) efter att dom åkt så kom Dannys mamma över och åt middag med oss. Jag lyxade till det med en Vienetta till efterrätt. Mums!
 
 
Fick också paket skickat till mig några dagar innan min födelsedag från Pernilla och hennes mamma.. Jag fick dock lov att vänta till självaste födelsedagen innan jag fick öppna... =) Tack så hemskt mycket för allt gott och fina presenter!!!
 
 
Böckerna från Britten (Pernillas mamma) är del 2 och 3 av Jonas Gardells tredelade serie då jag redan har bok nr 1.. Jag har nu läst alla tre och jag älskar dom!! Ska försöka att titta på serien på Youtube så fort vårt internet blivit fixat.
 
Utav Pernilla fick jag en ny Pandora berlock med ett S på... S för Systrar <3
Satte den på ett Pandora armband som jag haft i ett par år men knappt använt och det blev jättefint! 
 
 
Ska nog införskaffa det bruna armbandet när jag har råd då det är mer min stil.. =)
 
Fick blommor utav Danny som jag glömde ta kort på men vi har inte luskat ut en present ännu.. Vi ska försöka få tid till att åka till Carindale tillsammans och kika efter nåt spännande.
 
Jag fick också ett paket utav min kära faster med familj samt farmor och dom skickade ett superfint armband och halsband från Pilgrim som jag ääälskar!! 
 
 
Har burit dom vid 2 tillfällen nu och fått massor av komplimanger för dom.. =)  Tack allesammans!
 
I fredags så bjöd jag hem Ross & Marg samt Liam, Bek och Harry på middag och tårta.. 
Jag och Millie hjälptes åt med tårtorna vilket var mycket populärt =)
 
 
 
Utav Liam, Bek och Harry så fick jag ytterliggare två berlocker..
 
Ett E med små stenar i och en från Pandora med en fågel, ett blad och en sten i..
 
 
Hittade ingen bild på E berlocken.. Satte dom på ett silverhalsband så dom bär jag nu dagligen då mitt andra gått sönder nyligen.
 
 
 På lördagen så var det dags för utgång.. Då jag varit rätt stressad med flytt och allt så hade jag helt struntat i att planera något för min födelsedag. Jag skickade ut ett event på Facebook på måndagen innan så inte helt oväntat var dom flesta redan upptagna. Fick ihop ett gäng på 12 per men under veckan så kom fler avbokningar och samma kväll avbokade ytterliggare 4 pers så det såg ut att bli Danny, jag, Ryan och hans tjej Teesh. Helt plötsligt fick jag ett mess från Footy och Ramona som var på ingång.. Wohoo! Det gjorde verkligen min kväll.. Vi hade en supertrevlig middag men Ramona och Footy drog hem efteråt då dom varit på en öl festival innan och fått i sig alldeles för mycket =)
Ryan och Teesh stannade en liten stund och drack några öl men hans pappa gick bort i dagarna så han var ganska nere.. Jag är otroligt tacksam över att dom överhuvudtaget kom för att fira mig. Strax innan dom drog så kom Kirsty. Hon hade varit på en annan födelsedagsmiddag men dumpade dom och kom och dansade i timmar med mig =)
Vi tog en taxi hem strax innan 2 och jag är hyffsat stolt över det! =) Kunde knappt gå dagen efter pga 4 timmars dansade i högklackat men det var det värt. =)
 
 
 
Så nu är man 30 och inte ett dugg klokare.. =)
 
Puss!
 

Kommentera här: