Nytt jobb!!

Yes yes yes!! Jag fick jobbet.. Vet bara inte vart jag blir placerad ännu.. 
 
Från och med den 15:e September så är jag officiellt anställd utav ANZ bank som personlig bankman.. 
 
Det blir först en kurs i två veckor och sen får jag förhoppningsvis reda på vart jag hamnar.. Har en känsla av att jag hamnar på George street inne i city vilket funkar för mig.. Är nog det billigaste alternativet om jag ska vara ärlig.
 
Ser fram emot min nya karriär även om det kommer att vara lite tufft att jobba fem dagar i veckan med barnen på dagis från tidig morgon till sen eftermiddag... Jag hoppas på att få tillräckligt med kött på benen inom ett par månader och sen försöka att bli förflyttad till en bank närmare mig så att jag inte behöver räkna in restid och passa bussar. Om jag kan få en plats i Carindale så kan jag gå till jobbet och hämta barnen kl.16 istället för kl.17.
 
Målet är också att bara jobba fyra dagar i veckan men det kan jag bara ta beslut om efter att ha bott själv ett tag och har koll på mina utgifter. Just nu känns det lite diffust.
 
Sakta men säkert så faller alla bitar på plats.. Jag måste ju få ha lite tur nån gång i livet.. =)
 
 
 
Meningen med livet..mammas små älsklingar... <3
 
 
 
 

Kommentera här: