Det luktar jul :)

Jag har precis gjort knäck och det luktar jattegott har hemma.. :)
Det ar till vart personalmote imorgon.. *duktig*
Jag har provsmakat och dom ar alldeles perfekta. Gjorde halften med och halften utan mandlar.



Annars da... Jo jag var ju pa dopet i sondags och det gick bra aven om jag var tvungen att ga hem tidigt da jag inte madde sa bra. Det bjods pa lunch hemma hos Wayne & Sarah och jag minglade med massa folk och hade faktiskt riktigt trevligt. :)



Igar blev det en hemma dag med mycket somn. Marg kom forbi med en liten present till mig.. :)



Vi ska baka pepparkakor nan dag framover.. :)

Danny ringde igar och det ar sjukt hur mycket jag saknar honom...........behover honom har!!

Elin:
For att svara pa din fraga sa vet jag inte.. Hans polare fick for sig att dom skulle dra till Filippinerna, and off they went. Vi hade vart forsta gral men det slutade bra :) Han ar dock skyldig mig en resa och massa andra presenter for att gottgora mig ;)

Idag ska jag gora ett forsok och jobba.. Borjar kvart over 12 och slutar 20.30.. hoppas att jag orkar..

Nej, dags for en dusch..

Hej sa lange!

1 Elin:

skriven

ojsan hoppsan! När kommer han hem då??

2 Berit:

skriven

KNÄCK ja man får väl åka till dig då(:

Kommentera här: