Hejsvejs!

Nu har en hel helg gatt igen utan uppdatering.. Fy skams..

I fredags sa jobbade jag till 5 och sen direkt hem och fick stryk i kortspel av Danny & Towella. Ingen hojdare :)

I lordags sa var det dags for Olivias namn ceremoni som holls hemma hos Andy & Emma. Det var ratt mysigt och det enda vi gjorde var att mingla en stund, at en massa gott och sen sa pratade dom lite om Oilvia och det var mer en hyllning till hennes fodelse. Valdigt fint dock..


Jim & Carol (Adams foraldrar), Adam, Emmas mamma och Kat.



Min fina familj :)


Emma, Andy & Olivia under ceremonin.


Har med sin mormor och farmor.


Footy, coolare gudfar far man leta efter :)


Min lilla favvis, Amelia :) (Fletch & Bibas).

Lyckades branna mina armar och min rygg ganska ordentligt men det ar sant man far ta. :)

Var hem en stund innan det var dags att bege sig till Abby & Stoneys nya lya i Capalaba.
Dar bjods det pa alldeles for mycket snacks och sen bbq :)
Vi hade riktigt trevligt och jag kommer verkligen att sakna dom har hemma :)

I sondags sa traffade jag Lene & Evelina pa Skype..Dom var nog bade alldeles for trotta men vi hade kul iallafall :)

Jobbade sen till 4 och var hem och tog det lugnt.

Idag blir det en lang dag. Jobbar 8.45-18.15 och sen vidare till julfesten med jobbet. Ska forst hem till Nik (min butikschef) och ta en snabbdusch och byta om men sen blir det party!
Ser fram emot att fa traffa Kristina Karlsson som ar grundare och agare utav foretaget. Snacka om en inspirerande kvinna!

Nej, ha det bast allihopa!

Puss Puss

Kommentera här: