Lyckad shopping!! :)

Alskar nar det hander... nar man beger sig ut for nagonting speciellt och faktiskt kommer hem med allt! :)

Tar det fran borjan..

Gick upp vid halv 6 och motte Marg kl.6 for en prommis. Hurtigt varre jag vet men vi har varit riktigt duktiga nu ett tag.
Val hemma sa fixade jag med tvatten innan jag akte ner till Woolworths for lite matshopping.

Var hem och lamnade av all mat och begav mig sen till Carindale. Stannade dock en stund och snackade skit med Stoneys syster Cathy som holl pa att packa in sina grejer da hon flyttar in under oss.

Val i Carindale sa gick jag och kikade efter en dop present till Olivia (Andy & Emmas dotter). Vi ska dit pa lordag och jag hade tankt mig nan sot klanning eller sa och lyckades faktiskt hitta tva stycken inne pa David Jones.



Visst ar dom sota!!! :)

Motte sen upp Marg och at lunch innan vi gick vidare for att hitta nagra "juliga" smycken till mig infor julfesten med jobbet pa mandag. Vi var overallt men tillslut sa hittade jag ett par orhangen som jag ville ha.



Juligare an sa kan det val inte bli... :)

Nar jag kom hem sa slangde jag ihop en sockerkaka som nu star i ugnen och nar jag kikade ut genom fonstret sa insag jag att det nog ar storm pa gang...



Nu borjade det att vraka ner och Danny kom precis hem...
Dags for sockerkaka och mysa framfor tv:n..


Puss hej!!

Kommentera här: