Ingen träning på 3 veckor!!!!

Jag har ju uppdaterat lite snabbt om mina barn så nu blir det en uppdatering om mig =)
 
För två veckor sedan så lyckades jag sträcka några revbensleder på vänster sida av bröstryggen (costotransversal/costovertebral leder) och det är ingen höjdare kan jag lova. Fick först svårt att andas men fick tillbaka förmågan att ta djupa andetag efter 2 dagar. Har nu gått till en sjukgymnast 3 gånger och ska tillbaka dit nästa fredag. Han ger mig lite lätt massage och tejpar sen upp ryggen så att jag inte kan böja mig och slita på sträckningen så att den blir värre.
 
Snyggt eller hur?! Galet obekvämt!!
 
Så ingen Crossfit på 3 hela veckor!!! :'(
 
Gissa om jag klättrar på väggarna! Har däremot haft massor med tid till studier och jobb så det är ju ett litet plus.. =)
 
Jag lovade ju Före och Efter bilder när jag tränat i 6 månader men det får bli 5 månader istället.. Jag tog några bilder för att sätta upp på väggen ovanför mitt skrivbord i rent motivations syfte..
Tog ett foto av min motivationsposter så får ni själva se att 5 månader har minsann gett resultat.. =)
 
Enorm skillnad om ni frågar mig =)
 
Nästa foto blir när det gått ett helt år.. Så februari 2014 =)
 
Just nu fokuserar jag på att stärka ryggen och vila upp mig (under tvång).. =)
 
Hej hopp allesammans!
 
1 Ida:

skriven

Men vad stora barnen hunnit blivit! Och jättesöta! Väldigt lika dig! Vilken skillnad på dina före och efter-bilder. Jag är väldigt imponerad! Hoppas ryggen blir bättre snart. Ha det gott! Kram kram!

2 Eva:

skriven

Du är så jävla duktig! ...och snygg! :)
*puss*

Kommentera här: