Lilla Jack

Eller, så himla liten är han ju inte längre :) 

Han springer runt och klättrar på ALLT, lyssnar inte ett dugg på vad man säger och lär sig inte utav sina misstag. En hyffsad sammanfattning av Jack. :)

Han har haft tandvärk i två veckor då fyra kindtänder har ploppat upp och jag tror att hörntänderna är på gång bu också. *suck*

Han har inte riktigt börjat prata ännu förutom pappa och mamma.. Och Nej.. Det order kan han minsann! Innan han gör något som han vet att han inte får så tittar han på mig, skakar på huvudet och säger nej nej nej. Sen skrattar han och går vidare med sitt hyss. Dumma unge :)

Jack älskar att vara ute och det första han gör på morgonen är att hämta sina skor och ge dom till mig.. 
Hans favorit syssla är att jaga hönsen och gå på upptäcksfärd i nanny och poppys trädgård där det finns fåglar, fiskar, kräftor, sköldpadda, blommor och träd :)

Jag har äntligen vant av honom välling/ersättning och nappflaskan blir nästa steg. Han dricker fortfarande ur flaska på kvällen men jag försöker att byta ut den mot hans mugg. Går ju sådär..

Däremot så har han äntligen börjat sova hela nätter! Det har han gjort i ca 1,5-2 veckor och jag kan redan se en stor skillnad i mitt ansikte :D 
Jag ser inte lika sliten ut... 3-5 timmars sömn per natt i ca 1,5 år tar ut sin rätt, men nu jäklar ska det sovas!! :)
Har visserligen jobbat till midnatt flera nätter nu och väcks runt 5 av Jack så jag ser nog lite småtrött ut ibland :)

Bildisar då :)













Puss puss

Kommentera här: