Barnen..

Mycket har hänt med barnen...dom växer ju så det knakar och snackar desto mer =)
 
Det är lättare om jag lägger upp några bilder och kommenterar allt eftersom...
 
Tre ugglor i trädet på vår lilla uteplats =)
 
Det tog en stund för barnen att se dom men när dom väl gjorde det så var dom helt till sig =)
 
Vi tog en tur till nya Garden City i Mt. Gravatt där lekhörnan var en favvis (för mamma också som fick dricka sitt kaffe i fred).
 
 
Millie redo för kalas..som askungen =)
 
 
 
Dessvärre är en annan lite förvirrad och lyckades blanda ihop dagarna för kalaset och kom en dag försent..
Som tur var hade dom en playdate som vi fick ta del av, och massor av gott att trycka i oss =)
Rubi, mamman i familjen, var glad att jag missat dagarna då vi fick tid att faktiskt umgås (utan 25 ungar som sprang omkring och skrek), jag är villig att håla med även om jag var något generad.
 
Så här ser man ut efter att man ätit en Kakmonster muffin...
 
Mums..
 
Jag leker frisör... 
 
Jätteduktig eller hur =)
 
Millie och Jack fick klä en liten julgran i början på december (det finns en gräns på hur många dagar jag kommer att orka säga Nej Jack rör inte granen, när den stora kommer upp.
 
 
Millie fick en väst utav en kompis till mig som hon bestämt att hon ska ha på sig på julafton =)
 
Jag lyckades raka av Jack håret.. Inte det bästa resultatet men nu behöver han inte svettas längre..
 
 
Kalas hos Sophie & Isla..
 
 
 
Pass the parcel på gång här..
 
Lussebak
 
Barnen var riktigt duktiga på att göra bullar =)
 
Lyckades bränna en sats...
 
Men gott var det..
 
Mums!!
 
En trött Millie sover på mamma sin... mitt älskade hjärta..
 
 
Just nu så har jag en sjuk Millie hemma men energin börjar komma tillbaka så det är ett gott tecken..
 
Puss Puss!

Kommentera här: